FAQ

Prublema cumunu

  • 1. Hè necessariu installà un interruttore CC esternu trà e batterie è l'inverter?

    Innò, a batteria hà digià un interruttore DC è ùn ricumandemu micca d'aghjunghje un interruttore DC esternu trà a batteria è l'inverter. S'ellu hè stallatu, assicuratevi chì l'interruttore DC esternu sia prima acceso, prima d'accendere a batteria è l'inverter, altrimenti puderia interferisce cù a funzione di precarica di a batteria è causà danni à l'hardware à a batteria è à l'inverter.

  • 2. A batteria d'alta tensione supporta l'aghjurnamenti à distanza?

    Ualta tensioneA batteria supporta l'aghjurnamenti di u firmware à distanza, ma questu hè dispunibule solu quandu hè assuciatu cù un inverter Renac, postu chì l'aghjurnamentu hè fattu per mezu di u registratore di dati di l'inverter.

  • 3. Cumu aghjurnà a batteria lucalmente?

    Sè u cliente usa un inverter Renac, a batteria pò esse facilmente aghjurnata aduprendu una chiavetta USB (finu à 32G) via u portu USB di l'inverter. A prucedura d'aghjurnamentu hè descritta in u pruduttu.utilizatoreU manuale è l'installatori ponu ottene u firmware cuntattendu a squadra di post-vendita.

  • 4.Cumu u magazzinu gestisce e batterie di u magazinu?

    U modulu di batteria deve esse almacenatu in una stanza pulita, asciutta è ventilata cù una temperatura trà -10~+35, evitendu u cuntattu cù sustanzi currusivi è tenendu luntanu da u focu è da e fonti di calore, è deve esse caricatu una volta ogni sei mesi dopu à a ricarica.almacenamentu à longu andà per assicurà chì u SOC sia trà 30% -50%.

  • 5. E batterie Renac sò cumpatibili per u travagliu cù altre marche d'inverter?

    Attualmente, l'inverter mainstream in u mercatu sò capaci di supportà a currispundenza, se necessariu pudemu cooperà cù u fabricatore di l'inverter per fà testi di cumpatibilità.

     

  • 6. Chì ghjè l'errore "Battery Volt Fault" per a batteria Turbo H1?

    Per piacè verificate i seguenti punti.

    1.Verificate se a tensione di a batteria è e cunnessione sò nurmali.

    2. Per piacèverificate se l'inverter pò rilevà a tensione di a batteria.

    3.Sè u prublema persiste, pruvate à rimpiazzà u BMC.

  • 7. L'inverter ibridu N1 HV pò esse cunnessu à qualsiasi altra serie di batterie in più di l'H1?

    Iè. L'inverter ibridu N1 HV pò esse cunnessu à H3, H4, H5 à eccezione di H1, per piacè riferitevi à a scheda tecnica per a gamma di tensione di l'inverter.

     

  • 8. Cumu possu allargà a capacità di a batteria Turbo H3 di u mo sistema fotovoltaicu esistente?

    Caricate o scaricate a batteria originale SOC à 30%, assicuratevi chì u SOC è a tensione di tutte e batterie sianu listessi è poi cunnette a nova batteria à u sistema parallelu secondu u schema di cunnessione.

  • 9. Chì ghjè a corrente massima di carica è scarica di a batteria Turbo H4 ?

    E currenti massime di carica è scarica cuntinua sò 30A.

     

  • 10. Chì ghjè u vantaghju di a batteria turbo H4 paragunata à a batteria turbo H1?

    A batteria H4 hè cuncipita cù un metudu d'installazione mudulare è impilatu, senza cablaggio di cunnessione trà i moduli di batteria, rendendu l'installazione in situ più comoda.

  • 11. L'inverter ibridu RENAC richiede una scatula EPS esterna?

    Questu inverter senza una scatula EPS esterna, vene cun una interfaccia EPS è una funzione di cummutazione automatica quandu hè necessariu per ottene l'integrazione di i moduli è simplificà l'installazione è u funziunamentu.

  • 12.Chì sò e precauzioni di mantenimentu per l'inverter Renac?

    (1) Prima di a manutenzione, prima di tuttu, scollegate a cunnessione elettrica trà l'inverter è a rete, è dopu scollegate a cunnessione elettrica da u latu DC. Hè necessariu aspittà almenu 5 minuti o più per permette à i condensatori d'alta capacità è à l'altri cumpunenti in l'inverter di esse cumpletamente scaricati prima di fà u travagliu di manutenzione.

     

    (2) Durante u prucessu di mantenimentu, prima di tuttu, ispezionate visivamente l'inverter fotovoltaicu per eventuali danni o altre situazioni periculose è fate attenzione à l'antistaticità in u prucessu specificu di funziunamentu, hè megliu purtà un anellu antistaticu. Fate attenzione à i segnali d'avvertimentu nantu à l'inverter è verificate a superficia di l'inverter dopu u raffreddamentu. À u listessu tempu, per evità cuntatti innecessarii trà a fisica è i circuiti stampati.

     

    (3) Dopu chì a manutenzione hè cumpletata, assicuratevi chì tutti i difetti chì affettanu e prestazioni di sicurezza di l'inverter sò stati eliminati prima di accende l'inverter.