Perchè duvemu aumentà a frequenza di cummutazione invertita?
L'effettu principale di l'alta frequenza d'inversione:
1. Cù l'aumentu di a frequenza di cummutazione di l'invertitore, u vulume è u pesu di l'invertitore sò ancu ridutti, è a densità di putenza hè assai migliurata, ciò chì pò riduce efficacemente i costi di almacenamentu, trasportu, installazione, funziunamentu è manutenzione.
2. Una frequenza di cummutazione d'inversione più alta pò ottene una risposta dinamica megliu è una adattabilità di a rete più forte.
3. Cooperà cù l'algoritmu unicu di cuntrollu d'inversione di Renac Power è a tecnulugia di compensazione di a zona morta per ottene una distorsione armonica assai chjuca di a corrente di uscita.
1. In e stesse cundizioni, a selezzione di u cumpunente di commutazione adattatu è l'aumentu di a frequenza di commutazione invertita pò riduce a tensione di ripple di u sistema è a corrente di ripple, a perdita AC hè più chjuca è l'efficienza hè più alta.
2. In modu equivalente, l'aumentu di a frequenza di cummutazione invertita in e stesse cundizioni pò riduce a capacità è u vulume di l'induttore.
1. A cunniscenza dettagliata:
Aumentate a frequenza d'inversione in e stesse cundizioni è riducete a tensione di ondulazione di u condensatore.
Aumentate a frequenza d'inversione in a listessa proporzione è riducete a capacità di u condensatore per ottene a tensione di ripple di a listessa ampiezza.
U listessu hè veru per l'induttore:
In e stesse cundizioni, aumentendu a frequenza d'inversione, riducendu a corrente d'ondulazione.
Aumentendu ugualmente a frequenza d'inversione è riducendu u valore di l'induttanza si pò ottene a stessa corrente d'ondulazione d'ampiezza, è l'alta frequenza pò esse stabilizzata più rapidamente.