1. Introduzione
A regulazione italiana richiede chì tutti l'inverter cunnessi à a rete eseguanu prima un autotest SPI. Durante questu autotest, l'inverter verifica i tempi di scattu per sovratensione, sottotensione, sovrafrequenza è sottofrequenza - per assicurà chì l'inverter si disconnette quandu hè necessariu. L'inverter face questu cambiendu i valori di scattu; per sovratensione/frequenza, u valore hè diminuitu è per sottotensione/frequenza, u valore hè aumentatu. L'inverter si disconnette da a rete appena u valore di scattu hè uguale à u valore misuratu. U tempu di scattu hè registratu per verificà chì l'inverter si sia disconnessu in u tempu richiestu. Dopu chì l'autotest hè statu cumpletatu, l'inverter principia automaticamente u monitoraghju di a rete per u GMT (tempu di monitoraghju di a rete) richiestu è dopu si cunnette à a rete.
L'inverter On-Grid di Renac power sò cumpatibili cù sta funzione d'autotest. Stu documentu descrive cumu eseguisce l'autotest cù l'applicazione "Solar Admin" è cù u display di l'inverter.
- Per eseguisce l'autotest cù u display di l'inverter, vede Esecuzione di l'autotest cù u display di l'inverter à a pagina 2.
- Per eseguisce l'autotest cù "Solar Admin", vede Esecuzione di l'autotest cù "Solar Admin" à pagina 4.
2. Esecuzione di l'autotest attraversu u display di l'inverter
Questa sezione detalla cumu fà l'autotest cù u display di l'inverter. E foto di u display, chì mostranu u numeru di serie di l'inverter è i risultati di i testi, ponu esse scattate è sottumesse à l'operatore di rete.
Per aduprà sta funzione, u firmware di a scheda di cumunicazione di l'inverter (CPU) deve esse di versione inferiore o superiore.
Per fà l'autotest attraversu u display di l'inverter:
- Assicuratevi chì u paese di l'inverter sia impostu nantu à una di l'impostazioni di u paese Italia; l'impostazione di u paese pò esse visualizata in u menu principale di l'inverter:
- Per cambià l'impostazione di u paese, selezziunate SafetyCountry - CEI 0-21.
3. Da u menu principale di l'inverter, selezziunate Impostazioni â Test Automaticu-Italia, premete longu Test Automaticu-Italia per fà u test.
Sè tutti i testi sò passati, a schermata seguente per ogni test appare per 15-20 secondi. Quandu u schermu mostra "Fine test", l'"Autotest" hè fattu.
4. Dopu à a prova fatta, i risultati di e prove ponu esse visualizzati appughjendu u buttone di funzione (appughjate u buttone di funzione menu di 1 s).
Sè tutti i testi sò passati, l'inverter cumincerà a surveglianza di a rete per u tempu necessariu è si cunnetterà à a rete.
Sè unu di i testi hà fiascatu, u missaghju difettuosu "test fiascatu" apparirà nantu à u screnu.
5. S'è una prova hà fiascatu o hè annullata, pò esse ripetuta.
3. Esecuzione di l'autotest per mezu di "Solar Admin".
Questa sezione detalla cumu fà l'autotest cù u display di l'inverter. Dopu à l'autotest fattu, l'utente pò scaricà u rapportu di prova.
Per fà l'autotest per mezu di l'applicazione "Solar Admin":
- Scaricate è installate "Solar Admin" nant'à u vostru urdinatore.
- Cunnette l'inverter à u laptop via un cavu RS485.
- Quandu l'inverter è "l'amministrazione solare" sò stati cumunicati cù successu. Cliccate "Sys.setting" - "Other" - "AUTOTEST" per entre in l'interfaccia "Auto-Test".
- Cliccate nant'à "Eseguisce" per principià a prova.
- L'inverter eseguirà automaticamente a prova finu à chì u schermu mostri "Fine di a prova".
- Cliccate nant'à "Leghje" per leghje u valore di a prova, è cliccate nant'à "Esportà" per esportà u rapportu di prova.
- Dopu avè cliccatu u buttone "Leghje", l'interfaccia mostrerà i risultati di a prova, se a prova hè passata, mostrerà "PASS", se a prova hè fiasca, mostrerà "FAIL".
- S'è una prova hà fiascatu o hè annullata, pò esse ripetuta.