Cù u sviluppu di a tecnulugia di e cellule è di i moduli fotovoltaici, diverse tecnulugie cum'è a mezza cella tagliata, u modulu shingling, u modulu bifaciale, u PERC, ecc. sò sovrapposte l'una à l'altra. A putenza è a corrente di uscita di un unicu modulu sò aumentate significativamente. Questu porta esigenze più elevate per l'inverter.
1. Moduli d'alta putenza chì richiedenu una maggiore adattabilità di corrente di l'inverter
L'Imp di i moduli fotovoltaici era intornu à 8A in u passatu, dunque a corrente d'entrata massima di l'inverter era generalmente intornu à 9-10A. Attualmente, l'Imp di i moduli d'alta putenza di 350-400W hà superatu i 10A, chì hè necessariu per selezziunà un inverter cù una corrente d'entrata massima di 12A o superiore per risponde à i moduli fotovoltaici d'alta putenza.
A tavula seguente mostra i parametri di parechji tipi di moduli d'alta putenza chì sò aduprati in u mercatu. Pudemu vede chì l'Imp di u modulu 370W righjunghji 10,86A. Ci vole à assicurà chì a corrente d'entrata massima di l'inverter superi l'Imp di u modulu fotovoltaicu.

2. Quandu a putenza di un solu modulu aumenta, u numeru di stringhe d'entrata di l'inverter pò esse riduttu in modu apprupriatu.
Cù l'aumentu di a putenza di i moduli fotovoltaici, a putenza di ogni stringa aumenterà ancu. Sottu à u listessu rapportu di capacità, u numeru di stringhe d'ingressu per MPPT diminuirà.
A corrente d'entrata massima di l'inverter trifase Renac R3 Note Series 4-15K hè 12,5 A, chì pò risponde à i bisogni di i moduli fotovoltaici di alta putenza.

Pigliendu moduli di 370W cum'è esempiu per cunfigurà sistemi di 4kW, 5kW, 6kW, 8kW, 10kW rispettivamente. I parametri chjave di l'inverter sò i seguenti:

Quandu cunfiguremu un sistema solare, pudemu cunsiderà u sovradimensionamentu DC. U cuncettu di sovradimensionamentu DC hè largamente aduttatu in a cuncepzione di sistemi solari. Attualmente, e centrale fotovoltaiche in u mondu sanu sò digià sovradimensionate in media trà 120% è 150%. Una di e ragioni principali per sovradimensionà u generatore DC hè chì a putenza di piccu teorica di i moduli ùn hè spessu micca ottenuta in realtà. In alcune zone induve cù irradiazione insufficiente, u sovradimensionamentu pusitivu (aumentà a capacità fotovoltaica per estende l'ore di pienu caricu AC di u sistema) hè una bona opzione. Un bon cuncepimentu sovradimensionatu puderia aiutà u sistema à avvicinassi à a piena attivazione è mantene u sistema in cundizioni sane, ciò chì rende u vostru investimentu utile.

A cunfigurazione cunsigliata hè a seguente:

Finchè a tensione massima à circuitu apertu di a stringa è a corrente continua massima sò in a tolleranza di a macchina, l'inverter pò funziunà cunnessu à a rete.
1. A corrente continua massima di a stringa hè 10,86 A, chì hè menu di 12,5 A.
2. Tensione massima à circuitu apertu di a stringa in l'intervallu MPPT di l'inverter.
Riassuntu
Cù u miglioramentu cuntinuu di a putenza di i moduli, i pruduttori di inverter devenu cunsiderà a cumpatibilità di l'inverter è di i moduli. In un futuru vicinu, i moduli fotovoltaici di più di 500 W cù una corrente più alta diventeranu probabilmente a corrente principale di u mercatu. Renac face progressi cù l'innuvazione è a tecnulugia è lancerà l'ultimi prudutti per currisponde à i moduli fotovoltaici di putenza più alta.

