1. Ragione
Perchè l'inverter si verifica un scattu di sovratensione o una riduzione di putenza?

Pò esse una di e seguenti ragioni:
1)A vostra rete lucale funziona digià fora di i limiti di tensione standard lucali (o paràmetri di regulazione sbagliati).Per esempiu, in Australia, AS 60038 specifica 230 volt cum'è tensione nominale di rete cù un intervallu di +10%, -6%, dunque un limite superiore di 253V. Sè questu hè u casu, a vostra cumpagnia di rete lucale hà l'obbligazione legale di riparà a tensione. Di solitu mudificendu un trasformatore lucale.
2)A vostra rete lucale hè ghjustu sottu à u limitu è u vostru sistema solare, ancu s'ellu hè stallatu currettamente è secondu tutti i standard, spinge a rete lucale appena sopra u limitu di scattu.I terminali di uscita di u vostru inverter solare sò cunnessi à un "Puntu di Cunnessione" cù a rete per mezu di un cavu. Stu cavu hà una resistenza elettrica chì crea una tensione à traversu u cavu ogni volta chì l'inverter esporta putenza mandendu corrente elettrica in a rete. Chjamemu questu un "aumentu di tensione". Più u vostru solare esporta, più grande hè l'aumentu di tensione grazia à a Legge d'Ohm (V = IR), è più alta hè a resistenza di u cavu, più grande hè l'aumentu di tensione.

Per esempiu, in Australia, a norma australiana 4777.1 dice chì l'aumentu massimu di tensione in una installazione solare deve esse di 2% (4,6 V).
Cusì pudete avè una stallazione chì risponde à sta norma, è hà un aumentu di tensione di 4V à piena esportazione. A vostra rete lucale pò ancu risponde à a norma è esse à 252V.
In un bonu ghjornu di sole quandu nimu hè in casa, u sistema esporta guasi tuttu à a rete. A tensione hè spinta finu à 252V + 4V = 256V per più di 10 minuti è l'inverter si scatta.
3)L'aumentu massimu di tensione trà u vostru inverter solare è a rete hè sopra à u massimu di 2% in u Standard,perchè a resistenza in u cavu (cumprese qualsiasi cunnessione) hè troppu alta. Sè questu hè u casu, l'installatore duveria avè avvisatu chì u vostru cablaggio AC à a rete avia bisognu di esse aggiornatu prima di pudè installà l'energia solare.
4) Prublema di hardware di l'inverter.
Sè a tensione di rete misurata hè sempre in l'intervallu, ma l'inverter hà sempre un errore di scattu per sovratensione, ùn importa micca quantu hè larga l'intervallu di tensione, duveria esse un prublema hardware di l'inverter, pò esse chì l'IGBT sò dannighjati.
2. Diagnosticu
Pruvate a Tensione di a Vostra Rete Per pruvà a tensione di a vostra rete lucale, deve esse misurata mentre u vostru sistema solare hè spento. Altrimenti, a tensione chì misurate serà affettata da u vostru sistema solare, è ùn pudete micca attribuisce a culpa à a rete! Avete bisognu di dimustrà chì a tensione di a rete hè alta senza chì u vostru sistema solare sia in funzione. Duvete ancu spegne tutti i grandi carichi in a vostra casa.
Deve ancu esse misuratu in un ghjornu assulanatu versu meziornu - postu chì questu tenerà contu di l'aumenti di tensione causati da qualsiasi altri sistemi solari intornu à voi.
Prima - registrate a lettura istantanea cù un multimetru. U vostru sparky duveria piglià una lettura di tensione istantanea à u centralinu principale. Se a tensione hè più grande di a tensione limitata, allora pigliate una foto di u multimetru (preferibilmente cù l'interruttore principale di l'alimentazione solare in a pusizione off in a stessa foto) è mandatela à u dipartimentu di qualità di l'energia di a vostra cumpagnia di rete.
Siconda - registrate a media di 10 minuti cù un registratore di tensione. U vostru Sparky hà bisognu di un registratore di tensione (per esempiu Fluke VR1710) è deve misurà i picchi medii di 10 minuti cù u vostru solare è i grandi carichi spenti. Se a media hè sopra à a tensione limitata, mandate i dati registrati è una foto di a cunfigurazione di misurazione - ancu di preferenza chì mostra l'interruttore principale di l'alimentazione solare spento.
Sè unu di i 2 testi sopra hè "positivu", fate pressione à a vostra cumpagnia di rete per chì riparà i vostri livelli di tensione lucali.
Verificate a caduta di tensione in a vostra installazione
Sè i calculi mostranu un aumentu di tensione di più di 2%, allora duverete aghjurnà u cablaggio AC da u vostru inverter à u puntu di cunnessione di a rete in modu chì i fili sianu più grossi (fili più grossi = resistenza più bassa).
Passu finale - misurate l'aumentu di tensione
1. Sè a tensione di a vostra rete hè OK è i calculi di l'aumentu di tensione sò menu di 2%, allora u vostru sparky hà bisognu di misurà u prublema per cunfirmà i calculi di l'aumentu di tensione:
2. Cù u fotovoltaicu spento, è tutti l'altri circuiti di carica spenti, misurate a tensione di alimentazione senza carica à l'interruttore principale.
3. Applicà una sola carica resistiva cunnisciuta, per esempiu un riscaldatore o un fornu/piastre riscaldanti, è misurà l'assorbimentu di corrente in i fili attivi, neutru è terra è a tensione di alimentazione in carica à l'interruttore principale.
4. Da questu pudete calculà a caduta / aumentu di tensione in a rete principale di u cunsumadore in entrata è in a rete principale di serviziu.
5. Calcula a resistenza AC di linea via a lege d'Ohm per rilevà cose cum'è junzioni difettose o neutri rotti.
3. Cunclusione
Prossimi Passi
Avà duvete sapè ciò chì hè u vostru prublema.
S'ellu hè u prublema numeru 1- tensione di rete troppu alta - tandu hè u prublema di a vostra cumpagnia di rete. Sè li mandate tutte e prove chì aghju suggeritu, saranu ubligati à riparallu.
S'ellu hè u prublema numeru 2- a rete hè OK, l'aumentu di tensione hè menu di 2%, ma si scatta sempre, allora e vostre opzioni sò:
1. Sicondu a vostra cumpagnia di rete, pudete esse autorizatu à cambià u limite di tensione media di 10 minuti di l'inverter à u valore permessu (o, sè site assai furtunatu, ancu di più). Fate verificà cù a vostra cumpagnia di rete s'è vo site autorizatu à fà questu.
2. Sè u vostru inverter hà a modalità "Volt/Var" (a maiò parte di quelli muderni l'anu), dumandate à u vostru installatore di attivà sta modalità cù i punti di impostazione raccomandati da a vostra cumpagnia di rete lucale - questu pò riduce a quantità è a gravità di i scatti di sovratensione.
3. S'ellu ùn hè micca pussibule, allora, sè avete una alimentazione trifase, l'aghjurnamentu à un inverter trifase risolve di solitu u prublema - postu chì l'aumentu di tensione hè spargugliatu nantu à 3 fasi.
4. Altrimenti, state cunsiderendu di migliurà i vostri cavi AC à a rete o di limità a putenza d'esportazione di u vostru sistema solare.
S'ellu hè u prublema numeru 3- aumentu massimu di tensione superiore à 2% - tandu s'ellu si tratta di una stallazione recente pare chì u vostru installatore ùn hà micca stallatu u sistema secondu u Standard. Duvete parlà cun elli è truvà una suluzione. Probabilmente implicherà l'aghjurnamentu di u cablaggio AC à a rete (utilizà fili più grossi o accurtà u cavu trà l'inverter è u puntu di cunnessione à a rete).
S'ellu hè u prublema numeru 4– Prublema cù l'hardware di l'inverter. Chjamate l'assistenza tecnica per offre a sustituzione.

